Besviken....

Hmm ja...för typ 2-3år sedan fyndade jag en hallmöbel (tyckte jag då).
Hade länge tittat på den fina bänken men tyckt att den var för dyr...
En dag när jag gick förbi butiken fanns det en i kartong för 500kr men då saknades det skruvar. Tänkte att det kan ju inte vara ngt problem...

MEN ja, det hände annat i vårt liv och bänken kom aldrig upp, köpte den till Fredriks pappa som behövde ngt att sitta på för å få på sig skorna å han gick då bort för 2,5 år sen, så fatta hur länge den bara legat där i kartongen.
I helgen hittade vi den i ett av förråden på loftet och satte ihop den, men vilken besvikelse, färgen lossnar och den är skranglig :(
Tur att jag inte köpte den för fullt pris, för nästan 2000kr är den verkligen inte värd med denna kvalitet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0